dinsdag 27 maart 2012

Recycle geldbuidel



Het rondhaken zonder einde is verslavend!
Met de verpakking van Lidl-toiletpapier maak ik deze keer een hele smalle 'plarn' van 0,5 cm.
Met haaknaald nr. 2 kun je dan dit fijne kleingeld-buideltje haken.
Ik meerder elke keer met 6 hst. in elke toer, waardoor er een kommetje ontstaat.
Nog 3 doorzichtige groente-kraakzakjes op 1 cm knippen en ik haak nog een tijdje door.


Alle losse muntjes vinden we nu makkelijk terug zonder in alle broekzakken te snuffelen.




De sluiting is van vasten met een uitsparing voor de veters.
Alles omrand met de kreeftsteek; grapig dat randje achteruithaken!


5 opmerkingen:

  1. Wat is deze weer leuk! Ziet er professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lukt! Je kunt een berichtje plaatsen!!!
    Helemaal spontaan verzonnen.
    Ik ga nu weer een portomonee maken, ik wil voorbereid zijn op veel $$$$$$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, deze is ook zooo mooi! Ik had niet in de gaten dat het modelletje hetzelfde was....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik heb geprobeerd het na te maken maar al hakende kwam dit resultaat het beste overeen met de 'harmonicavouw'

    BeantwoordenVerwijderen