zaterdag 10 maart 2012

Recycle knijperzak

Lekker even rondhaken met haaknaald 7.
De ronden sluit ik NIET met een losse of begin ik NIET met losse als beginsteek. Nee, ik haak gewoon door zonder elke ronde af te sluiten. Zo krijg ik een haakwerk zonder afwerknaad. 

De 'plarn' knip ik op 2 cm uit 8 zakjes van 'Primera' (Peter's tabakswinkel) en gebruik de binnenkant als buitenkant voor dit haakwerk.
Het gele randje zijn 2 binnenste-buiten-zakjes van 'Zeeman'

Na wat gesnuffel vind ik een stopknoop en een bijpassend blauw koord.
KLAAR
En toen waren er twee...
Vooruit nog één keertje dan met 1 cm 'plarn' een heel fijn haakwerk te maken!
Met slechts 2 bruine kraakzakjes en 1 zachtgele zak van de patatwinkel haak ik een opbergtasje voor Peters zonnenbrandolie.

Wie weet kan ie hem nu makkelijk terugvinden...

Natuurlijk had Peter weer dikke pret omdat ie z'n opbergtasje ook op een moderne zwembroek vond lijken.
Mannen toch! passen voor de foto, ho maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten