woensdag 26 januari 2011

Recycle ronde badtas

Na een verzameling plastic 'kraakzakjes' heb ik eens gekeken of ik voldoende had voor een repeterende kleurencombinatie.
Elke rand is 1 plastic zak en de witte en blauwe strepen zijn van grote 'boterhammenzakjes'.
Deze tas is gemaakt van zo'n 50 plastic zakken en is ook 50 cm lang!
Tijdens een rit langs Essaouira kreeg ik een mooie 'sierveter' met houten kralen van Rachida. Ze trok de 'sierveter' spontaan van haar middel omdat ze extra wilde benadrukken hoe blij ze was met onze ontmoeting.
De 'sierveter' heb ik in het hengsel verwerkt. 
Elke dag als ik mijn badspullen in deze tas naar de douche meeneem, herinner ik me haar warme gebaar en denk ik aan 'mijn zusje' in Essaouira.
Natuurlijk even een kiekje met mijn Marokkaanse zus Rachida:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten